Slideshow (1) Slideshow (2) Slideshow (3) Slideshow (4) Slideshow (5)

Wycieczka w Góry Świętokrzyskie odbyła się w dniach 2 - 4.06.2014 r. Wzięli w niej udział uczniowie kl. I - VI.

Dzień 1

O godz. 7.15 zebraliśmy się pod szkołą. Po sprawdzeniu listy obecności i podaniu kilku spraw organizacyjnych wyruszyliśmy w drogę.

Na początku udaliśmy się do Iłży, gdzie znajdują się średniowieczne riuny Zamku Biskupów Krakowskich. Potem odzwiedziliśmy Jura Park w Bałtowie, który przywitał nas ulewnym deszczem. W płaszczach przeciwdeszczowych odbyliśmy spacer z przewodnikiem ścieżką dydaktyczną, na której znajduje się około 100 modeli dinozaurów i innych stworzeń ery mezozoicznej.

W Prehistorycznym Oceanarium zobaczyliśmy jak wygląda życie pod wodą.

Do Hotelu Koziołek w Bodzentynie przyjechaliśmy o godz. 17.15. Zjedliśmy pyszną obiadokolację (rosół i kotlet), trochę odpoczęliśmy, zrobiliśmy zakupy w miejscowym sklepie i poszliśmy na wieczorek edukacyjny z projekcją filmów o regionie.

Spotkanie zakończyliśmy karaoke. Wszyscy zaśpiewali piosenkę zespołu WEEKEND "Ona tańczy dla mnie".

I rozeszli się do swoich pokoi.

Mamy nadzieję, że jutro pogoda będzie trochę lepsza.